Ο Όμιλος για την UNESCOΒορείων Προαστίων σε συνεργασία με το Πάνελ Νέων του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου ξεκινά μία καινοτόμο εκστρατεία ενημέρωσης των μαθητών στα σχολεία των βορείων προαστίων για θέματα ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου. Πρόκειται για μία βιωματική διαδικασία -δράση Peertopeer- μέσα στις σχολικές αίθουσες όπου εκπαιδευτές μαθητές«εκπαιδεύουν» μαθητές μέσα από την προσωπική τους εμπειρία και με την καθοδήγηση του εξειδικευμένου προσωπικού του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου. Επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο εκπρόσωπος του Κέντρου Γιώργος Κορμάς.
Συγκεκριμένα, τα παιδιά που συμμετέχουν στο Πάνελ Νέων έχουν εκπαιδευτεί για θέματα ασφαλούς διαδικτύου από στελέχη του Κέντρου. Με τη συνοδεία ειδικών και σε συνεργασία με στελέχη του Ομίλου θα επισκεφτούν σχολεία και θα μιλήσουν για συμπεριφορές εξάρτησης από το Διαδίκτυο, θέματα bullying και αποπλάνησης, χρήσης ψεύτικων profileαλλά και τρόπους θετικής αξιοποίησης του Διαδικτύου.
Η ανεξέλεγκτη χρήση του Διαδικτύου χρόνο με το χρόνο επεκτείνεται σε μικρότερες ηλικίες δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών και θα πρέπει να αναληφθούν πρωτοβουλίες για τον περιορισμό του φαινομένου.
Η υλοποίηση του πιλοτικού προγράμματος με εξαιρετικά εκπαιδευτικά οφέλη, θα ξεκινήσει άμεσα από τα σχολεία των Δήμων Αμαρουσίου και Πεντέλης, με έναρξη την Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018 από το 2ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου.Θα ακολουθήσουν το 1ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου και τα Γυμνάσια του Δήμου Πεντέλης σε συνεργασία με την Ένωση Γονέων Πεντέλης.
Με την ευκαιρία της έναρξης της καινοτόμου εκπαιδευτικής εκστρατείας, η πρόεδρος του Ομίλου για την UNESCOΒορείων Προαστίων και ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος Λυκόβρυσης – Πεύκης Μαρίνα Πατούλη Σταυράκη, απευθύνει την ακόλουθη δήλωση:
«Μέσα από την πρωτότυπη αυτή πρωτοβουλία στόχος μας είναι αξιοποιώντας την εμπειρία των ίδιων των παιδιών να καθοδηγήσουμε σωστά τη νέα γενιά στην ορθή χρήση του Διαδικτύου μακριά από τις «παγίδες» που μπορεί να κρύβει. Όταν η μετάδοση της γνώσης γίνεται μέσα από τα ίδια τα παιδιά επιτυγχάνουμε μεγαλύτερα εκπαιδευτικά οφέλη ενδυναμώνοντας παράλληλα το αίσθημα αλληλεγγύης μεταξύ τους».